close

 

Come ride with me
和我一起馳騁沙場吧
Through the veins of history
走過歷史的痕跡
I'll show you how God falls asleep on the job
讓你看看上帝如何懈怠職責
How can we win when fools can be kings?
當蠢蛋都能當上國王的時候,我們怎麼可能贏得勝利?
Don't waste your time or time will waste you
所以別浪費時間,否則時間會將你吞噬殆盡

No one's gonna take me alive
沒有人會讓我活著離開
The time has come to make things right
但時間將會導正一切
You and I must fight for our rights
此時你我必須為了權利而戰
You and I must fight to survive
你我必須活著看見結果誕生

No one's gonna take me alive
沒有人會讓我活著離開
The time has come to make things right
但時間將會導正一切
You and I must fight for our rights
此時你我必須為了權利而戰
You and I must fight to survive
你我必須活著看見結果誕生

No one's gonna take me alive
沒有人會讓我活著離開
The time has come to make things right
但時間將會導正一切
You and I must fight for our rights
此時你我必須為了權利而戰
You and I must fight to survive
你我必須活著看見結果誕生



Lyrics by Muse/顥德 譯(Chinese Translation by Xconzona Deckons)

arrow
arrow
    文章標籤
    songs lryics Britpop muse
    全站熱搜

    Deer1104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()